60 yıldır ufo gerçeği saklanıyormuş

25.07.2008, Cuma

Bir zamanlar Ay’a Apollo 14 uzay aracı inmiş. İçinde bulunan astronot Edgar Mitchell’miş. Bu abimiz 1947’de New Mexico’nun Roswell bölgesine UFO düşmesi olayının da gerçek olduğunu belirtmiş. 60 yıldır NASA yetkilileri bu olayları gizliyormuş ve yavaş yavaş dışarı sızmaya başlamış bu bilgiler, vak’alar.

Uzaylı arkadaşlarımız ufak ve garip yaratıklarmış. Hatta kullandıkları teknolojileri bile varmış ve çok karmaşıkmış. “Eğer bize düşman olsalardı, çoktan mahvolurduk.” demeyi de ihmal etmemiş Edgar Mitchell abimiz.

Kişisel Yorumum :

Uzaylı ufo karikatürü


Yazar hakkında : Yasin Emre AFACAN

Bilgisayar mühendisi.. İnternet sitesi tasarımı, SEO (Arama motoru optimizasyonu), internet reklamcılığı ve sosyal medya alanlarında çalışmaları bulunmakta. Bilgisayar geçmişi Commodore 64 günlerine dayanmaktadır.

Bu yazı 3.877 kişi tarafından okundu

_28 yorum

  • kübra:

    ya bence olabilir neden olmasın ama bi tanışsak gercekten :D ya ben kuranda öyle bişi var dio biliyorum 81 mi ne o kdr alem varmış ama tam emin deilim :anlamadım:

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    Hemen tanıştıralım seni kübra, siteye 2-3 tane ufo çağırayım. :)

    Ayrıca alemler ile ilgili sorun için bir yazı ekledim; biraz uzun ama okumanı tavsiye ederim. ;)

    Âlem nedir ? Âlemin tanımı nedir ? Kaç tane âlem var ?

      (alıntı yap)

  • barış:

    ben kaç zamandır uzaylı olaylarını araştırıyorum. ama bazılarıyalan bazıları ise gerçek hepte eski yıllarda görülmüş bende uzaylı göemek istiyorum..

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    Barış; uzaylıları nereden araştırıyorsun ?

    Siteye ufak bir yazı ekledim.

    Uzaylılar gerçekte var mıdır ?

      (alıntı yap)

  • barış:

    yasin emre: sadece uzaylı resimleri yazıyorum internete ama başka kaynak bulmaya çalışıyorum ve bunu kanıtlayana kadar çalışıcam

      (alıntı yap)

  • barış:

    arkadaşlar siz hiç izmirde rastlanan bi uzaylı yada ufo olaylarını gördünüzmü??…yada internette

      (alıntı yap)

  • barış:

    ya uzaylılara kimse inanmıyor ama uzay yani evren çok büyük yani bizim bildiğimiz geze genler dışında başka gezegenlerde olabilir…

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    Sanırım İzmir’de meydanda çekilen bir fotoğraftan bahsediyorsun Barış.

    Bir forumda yayınladılar fotoğrafı, ama ışık yansıması olduğu açıktı. Aradım fakat bulamadım o konuyu, yoksa koyacaktım siteme de..

    Evet, Dünya’dan başka gezegenler olduğu şüphesiz. Kâinat sadece insanlardan oluşmuyor. Yukarıdaki yorumumda bulunan yazıda da belirtmiştim; “Dünya dışında da başka varlıklar vardır. Ancak o varlıklar nurani varlıklardır. Şeriatın lisanında onlara Melaike ve Ruhaniyat denilir.”

    Başka yazılar da ekleyeceğim, araştırıyorum. ;)

      (alıntı yap)

  • barış:

    sağol yasin emre ben büyüyünceastronot olucam bu gidiş ile ve şimdiki astronotların bulamadığı şeyler bulucam…

      (alıntı yap)

  • barış:

    yasin emre sen hiç uzaylı gördünmü?? :dry_tb:

      (alıntı yap)

  • barış:

    yasin emre konu ile ilgili deyil ama kaç yaşındasın ve nerde oturuyosun?? :flush_tb: :drunk_tb:

      (alıntı yap)

  • barış:

    bende uzaylı görmek isterim
    :uyku:

      (alıntı yap)

  • barış:

    sanırım kayinatta 2 tür canlı var bi dünyalılar bide uzaylılar :?

      (alıntı yap)

  • barış:

    ya yasin emre sen bu sayfayı nasıl açtın???? :?

      (alıntı yap)

  • baro:

    yayasin emre bu uzaylılar sence nerden geliyor bana göre bizimki gibi başka gezegenleri var. 8) :surrender_tb:

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    Uzaylı diye bir şey yok Barış. :) Ya da kedidir o kedi.. :D

      (alıntı yap)

  • barış:

    yasin emre sen uzaylılara inanmıyormusun?ben inanıyorsun diye biliyodum :) :) ya bide ne kedi bi türü anlamadım :devil_tb: :drunk_tb:

      (alıntı yap)

  • barış:

    ya yasin emre sen bu aralar yazmıyon ne kedi ne :x :furious_tb: :guns_tb:

      (alıntı yap)

  • bu kim:

    kedi ne? :? 8? ;

      (alıntı yap)

  • can:

    ben ufo geçerken gördüm izmirde otruyom 8) 8(

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    Canlarım UFO diye bir şey yok. :)

      (alıntı yap)

  • barış:

    can izmirin neresinde oturuyorsun ve ufo yu nerden gördun?? :guns_tb:

    ve serin kuyudamı oturuyorsun

      (alıntı yap)

  • DERYA:

    ya gercekten varmı cok mrk ediyorum varsa ndn geciyolar burdan acaba bu kdr yıl geçmediler bu son 2 yada 3 senede mi geçtiler :P valla bn pek inanmıyom ama bunun olmasını da isterim hatta bu uzaylılar gelsin komşu olalım :jittery_tb:

      (alıntı yap)

  • oğuzhan:

    ah uzaylı olsaydım

      (alıntı yap)

  • barış:

    arkadaşlar ufonun dünyamızda bir çok kanıtı var ama buna inanmıyanlarda olabilir onların görüşüne saygı duyuyorum ama peruda 1 adam belgesel çekerken…arkasından bir garip küçük kafası ince uzun bir yaratık geçtiğini görmüş ve bu arada belki bilmezsiniz f16 pilotlarıda ufo gördüklerini idda ediyor bu haber sabah gastesinde çıkmışta yunus emre seni unuttuğumu sanma… uzun zamandır yazmıyorum ya o yüzden yazmadığım günlerin acıısı çıkarıyım dedim o yüzden bu kadar uzun yazdım :):):):):):):)

      (alıntı yap)

  • bilge:

    ya ben gördüm onu ufoyu aynı fotolardakine benziyodu bi çatıda gördüm çok harikaydı ayrıca bir kaç kez tanıdıklarımın şshit olmuşluğu var .d çok garip bişey :)

      (alıntı yap)

  • bilge:

    yha inanmayanlar olablir hatta yasin emre sen inanmıyo olabilirsin ama binlerce insan var lütfen insanların akıllarını çelme .d susmanı tavsiye ederim ayrıca birisi yorum yazmış izmirde oturuyomuş ne zmn nerde gördüğünü sorablirmiyim acaba .d :( :)

      (alıntı yap)

  • yasin emre:

    bilge, hadi beni o zaman uzaylılara inandır :) Çektiğin bir fotoğraf falan var mı mesela ? Madem uzaylıların var olduğunu iddia ediyorsun, ispatla :)

      (alıntı yap)

  • _yorum yap